Category: Artiklar/Tidningar | 2011-05-04 | 13:25:01

Melbourne OLLG'ns egna ord!



En plats för tur och list såg Meredith tonåring Jo Ellen Blacklock serenaded utantill-dunka Justin Bieber framför tusentals skrikande fans.

Den 16-åriga var på Biebers Melbourne konsert på Rod Laver Arena på måndag kväll när hon grep livs chans.

Stående på golvet delen i ryggen, märkte Jo Ellen Biebers livvakter gå omkring och söka genom folkmassan.

Att veta om sångarens konsert ritual för att föra en lycklig fan på scenen för kärleksballad en mindre Lonely Girl fick hon sin rörelse.

"Jag frågade livvakt om de letade efter en flicka att få på scen ... de sa" Ja, skulle du vilja göra det? "," Jo Ellen sa.

"Jag bara skrek och sa ja, jag var så upphetsad."

Så, efter att ha lett backstage var vimmelkantig tonåring får en genomgång av vad man ska göra, och snart var hon på en stol under skriande lyser med sin idol sång till henne, smeker henne och lämnar henne rosor.

"Jag var så nervös var jag skrek, jag ville bara inte att svimma eller kräkas eller något, men det var häftigt," Sa Jo ellen

"Jag sa att jag älskade honom när han kom närmare."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: