Category: | 2011-05-02 | 18:29:26

Beliebers, svara på detta!!! :) Angående tävlingar o.s.v

Hejdär!
Nu har vi på bloggen bestämt oss för att ta bloggen till en roligare nivå!
Och med det menar vi att vi ska börja ha tävlingar med priser!

Men nu har vi också några frågor till er, om ni orkar svara! :D

1. Vad för slags tävling? Ska ni måla eller göra något annat?
2. Vad för priser? (inte allt för stora) Det kan vara en länking till eran nya novellblogg eller kanske en poster?
3. Skulle ni deltatt i tävlingen?

Snälla läsare!!! Om ni svarar på domma frågorna så skulle det underlättat jätte mycket för oss!
Kram på er alla! :)




Postat av: ajla

1. jag tycker det borde vara typ finast collage på justin (inte några man själv ritat) eller kanske finaste/bästa beskrivning om varför man gillar jb

2. Pris kan väl vara en länkning/sammarbete eller om ni har två posters kan ni ge bort dubletterna

3. jag skulle definitivt delta i tävlingen

2011-05-02 @ 18:39:57
URL: http://itsabeliberthing.blogg.se/
Postat av: madleine bieber

man kan ha en frågesport om justin bieber eller skicka en ritad eller photoschopat bild på han? Ja jag skulle delta i den för skojs skull=)

2011-05-02 @ 18:54:28
Postat av: Amanda

1:Ni borde ha typ att man ska göra ett collage eller frågesport.

2: Pris kan vara en poster länk(om man har en blogg) eller något annat som har med JB att göra.

3:Ja jag tror att det finns några stycken som skulle delta, jag skulle.

2011-05-02 @ 19:21:25
Postat av: Johanna

1.Jag tycker att man ska göra ett quiz typ så den som får flest rätta svar vinner.

2. Man kan som ajla sa vinna dubbletter av en affish eller jag vet inte :P

3. Jag skulle så klart varit med :D <3

2011-05-02 @ 19:43:04
URL: http://justinfans.webblogg.se/
Postat av: justinbieberfan #1

typ jb quiz (de e ju alltid kul) och skulle typ vara glad om man kan vinna justin bieber stilmallar till sin blogg. jag är så dålig på det :/ jah skulle defenitift vara med!! :D

2011-05-02 @ 22:29:13
Postat av: Amanda

1. Jag tycker ni ska varijera (stavning) ibland typ frågesport ibland nån bild och ibland finast text om han osv..

2. typ armband, posters och sånt! och typ ni kan länka deras twitter och sånt!

3. Självklart jag skulle ;D

2011-05-02 @ 23:17:32
Postat av: Philippa

SKULLE VART JÄTTE KUL MED TÄVLING! 1. men typ frågesport, typ att man ska göra snyggaste bilden på justin eller nått haha :D

2. hmmm..typ posters och kanske om justin följer er på twitter att ni dm honom och tweetar en..

3. självklart!

2011-05-03 @ 15:59:28
URL: http://philippakohler.blogg.se/
Postat av: Alma

Man kan ex. rita som ni sa och som vinst är en plansh superbra:)

2011-05-03 @ 16:46:07
Postat av: Lottipottie

1.Ett JB Quiz

2.En/två posters och en länkning

3.Såklaaaaart!

2011-06-23 @ 09:39:48

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: