Category: Svar På Kommentar | 2011-06-12 | 21:25:38

Svar på kommentarer!

Viviii (a' om Beställa bilder på Justin?:
Tack att du visade sidan :D Skiiit snyggt kollage på din vägg med (Y) :D Jag vill också beställa men vet inte vilken storlek jag ska ta, vilken tog du? :D Och tog du med kantfärg eller så? :D Skulle vart tacksam om du kunde svara :D
Svar: Så lite så! Ehm, det är en speciell storlek som man ska ta för att det ska bli gratis, så kolla in det! Jag tog ingen kantfärg! Haha tack så mycket!

JBstörstafan om I mitt rum på mina väggar:
E det ditt kollage från postfoto.se? fick du 100 bilder gratis och det andra får man betala? Tänkte fixa det till mig själv hehe!! :D
Svar: Ja! Vad menar du med "det andra"? :P
Postat av: Izabelle

Hej!

Åhh älskade verkligen din vägg, med alla fina bilder på vår alla favorit. hur snyggt som helst!

Men jag har en fråga!

kulle du inte kunna lägga upp bilderna på bloggen ?( alltså de du använde, så man kan kopiera om man själv vill använda dom till att framkalla !?)

skulle vara super tacksam!

älskar denna blogg!

2011-06-13 @ 22:21:35
URL: http://har ingen blogg ;/
Postat av: sara :)

är det sant att Justin gillar svenska tjejer eller säger han bara så ?? :))

2011-06-28 @ 21:07:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: