Category: | 2011-06-12 | 11:46:14

I mitt rum på mina väggar

Åh, ni håller väll med om att jag har världens finaste väggar som pryds av två stora posters på våran fina grabb och ett stort collage med underbara bilder på våran finis! Var bara tvungen att visa er! L O V E
(Ni får gärna låna bilderna till era bloggar men länka till min blogg och skriv att det är jag som har tagit bilderna på mina väggar i mitt rum!) Min blogg: www.amandaolssons.blogspot.com
Postat av: madeleine bieber

har du skrivit ut bilderna från internet eller har du fått dom i tidningar???

2011-06-12 @ 15:31:05
Postat av: JBstörstafan

E det ditt kollage från postfoto.se? fick du 100 bilder gratis och det andra får man betala? Tänkte fixa det till mig själv hehe!! :D

2011-06-12 @ 20:37:03
Postat av: isabella

dom bilderna när han har röd rutig shorta, vart kommer dom ifrån? är der en photoshoot och isf från vilken :)?

2011-06-12 @ 23:16:20

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: