Category: News! | 2017-05-09 | 21:30:11

Tillbaks till Sverige

Kan ni förstå att om ganska exakt en månad så kommer vår älskade Justin vara på svensk mark igen. Då är det mindre än ett år sedan han var här sist, underbart! Att ha fått se Justin live är det bästa jag varit med om och jag hoppas att det inte har varit sista gången för mig, även om jag inte kommer kunna se honom när han kommer till Sverige igen på grund av min ålder. Jag hoppas att jag kommer få chansen att ta del av fler konserter och ny musik i framtiden.
 
Här kommer lite videos från några super uppträdanden som varit under Purpose Tour. Vilken fantastisk turné! Vi kan ju verkligen hoppas på en film även om det känns lite tveksamt.
 
 
 
 
När man ser hans lilla huvud sticka upp ur luckan en stund innan han åker upp hahahaha, hjärtat <3
 
 
HUR SNYGG är han inte här!?
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: