Category: News! | 2017-03-06 | 18:19:06

Justin i australien

Justin har nu haft sin första spelning i Australien. Förband till konserterna är bla Martin Garrix.
Jag hittade inga filmer från konserten men här är reklamen för hans konserter i Australien:
 
 
Innan konserten ska Justin ha promenerat runt i en park nära hans hotell där fans träffade honom och beskrev honom som riktigt trevlig och snäll.

Jag tycker det känns som om Justin verkar vara inne i en bra period nu, vad tycker ni? <'3
 
 
 
Postat av: Anonym

Jag tycker det verkar som han inte är i en bra period. Eller han känns tom och känslig. Han har ett flertal gånger under senaste konserter pratat från hjärtat och det har liksom känt som han vill berätta för oss men inte riktigt vågar tala om exakt liksom "hej jag mår dåligt". Annars känns han ju bättre än vad han var 2013/2014 tex när han höll på med droger osv. Nu e han ju trevlig o mer på jorden igen känns de som även fast jag tycker att han verkar lite deppig..

2017-03-06 @ 19:39:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: