Category: News! | 2017-06-10 | 12:45:50

Summerburst

Idag är det äntligen dags för Summerburst och dags för Justin att spela i Stockholm ännu en gång! Klockan 21.00 ska han vara på scen och hans nya låt med David Guetta kommer förmodligen också spelas senare under kvällen. Som jag tror att ni alla redan vet så är det 18-års gräns för att komma in på festivalområdet på grund av att det säljs alkohol. Däremot kan man försöka stå utanför och lyssna på musiken live, det ska jag göra. Är det någon mer som tänkt åka in? Kul med en spelning här i Sverige tycker jag, dock tråkigt med åldersgränsen då jag vet att många riktiga fans är yngre än så.
 
 
 
 
Postat av: fasligtsja.blogg.se

Fantastiska nyheter =) Jag som redan har tänkt att gå.

2017-06-10 @ 22:55:33
URL: http://fasligtsja.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: