Category: News! | 2017-06-12 | 09:00:00

Justins uppträdande sågas

I lördags uppträdde Justin på Summerburst. En av Sveriges mest populäraste festivaler. Som vanligt så bildas det ett stort skrik som sprider sig över hela publiken när Justin visar sig på scenen första gången. Ändå sitter de största tidingar och sågar hans framträdande om & om igen. 
 
Detta skrev expressen:
''Samtidigt kunde han ha gjort lite mer? Konserten följer precis samma mönster som i fjol. Det är lite snopet, med tanke på de stora danshits som han haft sedan det senast begav sig. Showen är inte det minsta anpassat för Summerburstsammanhanget.''
 
Detta skrev Aftonbladet:
''Bieber ser uttråkad ut, energin har runnit ur honom och mer än något skulle han nog vilja ha den här lördagen ledigt. Han hoppar lite, då och då slänger han armarna i luften. Ibland avbryter han mitt i ett danssteg, som att likgiltigheten inte gör det värt att fortsätta.''
&
''När en av världens största popstjärnor tar sin ”Purpose World Tour” till Sverige och Summerburst blir det tydligt. Justin Bieber har tröttnat på att vara popstjärna.''
 
Först av allt. Bara jag som ser artiklar fulla av skitsnack? Visst vi alla är beliebers och vill alltid skydda vår stora idol, men vilken vettig människa som helst kan förstå att Justin är trött. Han har vart på turné i över 1,5 år. Han är sällan hemma utan han flyger land och rike runt. Han har själv sagt i intervjuer att han är trött och att han ofta känner sig ensam. Dessa människor som recensserar hans framträdande har tydligen ingen tydlig bild över hans liv. Han är en helt vanlig människa. Han har inte hur mycket ork som helst. Att ändra konserten och dess koreografi är antagligen inte det lättaste. Man ändrar inte en hel konsert på 1 dag. Danssteg ska övas in. Att hans Purpose Tour har samma mönster nu som i fjol är inte alls konstigt med tanke på att det är samma turné, då kör man samma show om och om igen. Så, vad gnäller dom över? Justin hade inte behövt komma till Summerburst om inte någon ville? Tidingar har ett stort inflytande över dagens samhälle och när man läser kommentarer på Facebook under de artiklar som publicerats om Justin de senaste dygnen så vill man ju spy på vissa människor. Folk önskar livet hur honom? Hur normalt är det? Snälla någon..
 
Justin kan ibland vara trött och se väldigt uttråkad ut på scenen. Visst, det vet väl vi alla. Men vi alla vet att musiken och hans RIKTIGA fans betyder allt för honom. Om han ville avsluta sin karriär så skulle han göra det, med ett bra avslut. Sedan när folk säger att han ''viftar lite med armarna'', asså jag vet att han gör bra ifrån sig på scenen när det gäller dansen. Jag har ju själv vart på en konsert? Yes - jag var inte där i lördags. Men jag tvivlar på att han var sämst, på att han sög & att han inte vill fortsätta sin karriär. Den vidrigaste meningen:
''Justin Bieber har tröttnat på att vara popstjärna.''
Jag hoppas inte att Justin någon gång behöver läsa den svenska tidningen. Det hade inte jag velat.
 
Så, vart ville jag komma? Ingenstans. Utan jag ville bara säga att svenska tidingar har inga gränser för vad man skriver och inte. De publicerar FALSK fakta och vad de tror. De tror att Justin har tröttnat på att vara popstjärna, men vem har sagt det. Justin? Nej. Snälla. Lita aldrig på sådanahär recenssioner. Vi alla här inne vet att Justin inte gjorde dåligt ifrån sig..
 
I stand with you Justin <3
 
 
 
 
Postat av: True belieber

håller med så mycket! Riktigt bra skrivet!

Svar: vad skönt att jag inte var ensam! tack :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-06-12 @ 09:07:01
Postat av: Anonym

Både Aftonbladet och expressen vill gärna överdriva . Tror faktisk Justin är jättetrött han får en vattenflaska kastad över sig det gör nog det hela inte bättre . Han har konserter 4 på rad. Han åkte till Boden och skulle ta det lugnt det fick han inte häller. Inte tror jag han karriär är slut men jag tror snart media har börjat spåra ur. Det är samma sak i hundvärlden Aftonbladet och Expressen rapportera så fort det är en amstaff sätter in en bild på en arg sån ras , när det är en annan ras nä då sätter dom inte in bild.

Svar: Ja, men precis! Det finns ingen anledning att tro på tidningar till 100%!
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-06-12 @ 09:31:06
Postat av: Belieber 22 år

Jag var där och Justin levererade som vanligt, publiken njöt. Älskade det!

Svar: Så bra! <3
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-06-12 @ 10:13:43
Postat av: Anonym

Visst han såg kanske ut att vara lite utmattad vilket som ni också skriver. Däremot uppfattade jag som att han var på bra humör. Då han bland annat säger att ett utav hans favorit länder i hela världen är Sverige och att han gärna vill åka hit oftare. Så tror inte direkt de var så att han var trött på livet vilket dessa tidningar får de att verka så

2017-06-12 @ 14:10:29
Postat av: Columbine

Allt tidningarna skriver är bara bullshit 🙄 Han var så glad, det syntes verkligen och trots att det ösregnade så dansade han på somvanligt. Dock är det trist att vissa inte kan sköta sig och börjar kasta upp saker på honom/scenen.. Jag stod längst fram och det var helt awesome. Bästa Justin!! Heter @taracolumbine på insta om ni vill sno bilder :)

2017-06-13 @ 10:52:28

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: