Category: News! | 2017-01-30 | 08:00:00

Svenska hockeystjärnor tillsammans med Bieber!

I lördagsnatt (svensk tid) så fick Justin spela hockey - som ni nog alla vet. Han fick även träffa två svenska hockeystjärnor, Erik Karlsson och Victor Hedman. 
 
 
Justin med Erik (till höger) och Victor (till vänster). Jag själv hade ju blivit helt crazy om jag hade fått vara med Justin men jag gissar att dom inte är beliebers, haha! Ellerhur ser Justin sjukt bra ut i sitt rakade hår?! Love it!!
 
Vad hade ni valt? Få hänga med Justin en hel dag eller få komma backstage, stå på VIP platserna vid konserten och få gratis Purpose merchandise? Jag tycker det är så svårt att välja, MEN jag hade nog valt att få hänga hela dagen med Justin <3
 
 
 
Postat av: Elin

Kollade själv på matchen och jag tror att Foppa var med och spela om jag inte minns helt fel :) självklart skulle jag ha hängt med Justin en heldag!!

Svar: Ja, Foppa var med och spelade i det andra laget :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-01-30 @ 18:02:58

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: