Category: Låtar | 2017-01-10 | 21:27:00

Justins alla album

 
Jag är så himla stolt över Justin. ALLA BELIEBERS, är inte ni också det? Tänk att Justin har åstadkommit alla dessa album under de här åren. Det är helt otroligt fantastiskt. Jag älskar att han har lyckats så bra med hans musik. Hans röst är den vackraste rösten som finns. Justins musik ger mig lycka och får mig att aldrig ge upp när det är jobbigt i t.ex skolan. Hans musik hjälper mig i alla lägen oavsett vilket humör jag än är på, hans musik är lugnande och så bra. 
 
 
 
 Jag har inte direkt en favorit låt för jag älskar alla hans låtar. Men vissa av hans låtar som är långsammare är några av mina favoriter. Låtarna som t.ex Be Alright, One Less Lonely Girl, Down To Earth, Never Let You Go, Life Is Worth Living, One Life och Purpose. Vilken/vilka är er/era favorit låt/låtar från Justins album?
 
 
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: