Category: News! | 2017-01-12 | 20:58:24

JB QUOTES

 
 
 
 
 
 
Dessa fina citat hittade jag på Pinterest och jag blev helt kär direkt! Det finns så många olika edits som folk gjort och jag kan sitta och kolla i timmar. Dessa som ni sett över är mina favoriter. Justins låtar är så bra och unika (och fina). Ibland när man läser dessa olika citat så får man en annan sida utav låten, när man bara läser en viss mening. Tycker inte ni också det? Jag tycker personligen att man förstår budskapet bättre och man förstår bättre tills nästa gång låten spelas. Hoppas ni förstår hur jag menar! :)
 
Har ni någon extra favvolåt av Justin? Vilken skulle ni välja om ni bara får välja 1? Jag väljer en all time favorite - BABY!
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: