Category: News! | 2017-01-06 | 20:42:58

Hej på er!

Hallå!
 
Jag är en ny bloggare här på justindrewbieber och det ska bli jättekul att få göra en massa roliga inlägg här. Jag tänkte presentera mig lite.
 
Jag heter Nora Andersson och jag är 15 år gammal (född 2001). Jag bor i Borås med min familj och jag är såklart helt tokig i Justin. Jag var på hans konsert 30 september 2016 och det var livets bästa dag. Jag har vart en belieber sedan jag var runt 10-11 år gammal, men när jag fyllde 13 så var det mer The Fooo Conspiracy som var i fokus. När jag sedan fick reda på att Justin skulle komma till Sverige för att göra sin Purpose Tour så blev jag helt besatt igen och jag fick biljetterna i julklapp. Så man kan säga att jag la JB lite åt sidan ett tag men nu är jag tillbaka på det spåret igen. He is the one and only.
 
Jag ser framemot att få blogga här med er alla :)
 
Postat av: Elin

Vad bra att ni tsm med Elvira håller bloggen uppdaterad! :) <3

Svar: Visst är det! ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-01-06 @ 23:46:02

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: