Category: News! | 2017-02-02 | 14:40:00

Minns ni när Justin vann sin första Grammy?

Hej på er!
Tänk att det är snart ett år sedan Justin vann sin första Grammy med Skrillex och Diplo. Jag är väldigt stolt över Justin. han har verkligen lyckats så bra inom musiken <3 Jag fick verkligen tårar i ögonen när jag fick reda på att Justin vann. Han ser så glad ut på bilderna som togs på honom och Jaxon. Både Jaxon och Justin ser så söta ut tillsammans. 
 
 
 
 
 
 
Justin ser väldigt lycklig ut på bilderna och han verkar må väldigt bra :) 
Snart är det dags för Grammy awards igen och Justin är nominerad i 4 stycken kategorier, tror ni att han kammar hem ett pris? Det tror jag<3
 
 
 
 
 
Postat av: Elin

Det är klart! <3

2017-02-02 @ 19:35:30
Postat av: Anonym

Vart kan man rösta?

Svar: Man kan inte rösta till Grammys
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-02-03 @ 18:14:34

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: