Category: Purpose Tour -16 | 2016-09-04 | 15:01:26

Cirka 20 dagar

Kan ni förstå att det är cirka 20 dagar (beroende på när ni ser honom) kvar tills Bieber landar i Norden? Vart tog nio månader vägen? Ungefär 300 dagar bara kom och gick, och nu är det snart dax. 
 
Hur laddar ni upp? Ska ni fixa egen tröja eller köper ni merch? Har ni sitt eller ståplatser? Vad ska ni göra i kön så länge ni väntar? Brainstorma med andra Beliebers i kommentarsfältet, så andra och ni själva får inspiration, om så behöves!
 
Postat av: Anonym

1.laddar upp med jb låtar och gammala album. Titta på jbvideos. 2. Köpt merchant 3. Ska stå. 4.så länge jag står i kön ska jag och min kompis äta😍 sjunga, peppa och lära känna nya personer från vår belieberfamilj ( min kompis är ej belieber😁) så peppad omg jag kommer att svimma😄😍😍

2016-09-04 @ 15:28:00
Postat av: Justin!!!

Sjukt hur mycket jag längtar. väntat i år på dehär och de ska bli väldens bästa dag. Men jag har en fråga? jag ska ju ha med min mobil men vart ska man lägga den på konserten? Den lär ju bli stulen i bakfickan men ska man ha väska eller vart ska man lägga den haha? jag kan tycka att de är bra att ha jacka med fickor man kan stänga men då måste man ha den knyten runt midjan typ. Vad tror ni?

Svar: Jag tror man ska köra på byxor och ha i framfickan! I en jacka runt midjan kan det bli jobbigt om den bara hänger
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-04 @ 20:14:21
Postat av: Anonym

Sjukt hur mycket jag längtar. väntat i år på dehär och de ska bli väldens bästa dag. Men jag har en fråga? jag ska ju ha med min mobil men vart ska man lägga den på konserten? Den lär ju bli stulen i bakfickan men ska man ha väska eller vart ska man lägga den haha? jag kan tycka att de är bra att ha jacka med fickor man kan stänga men då måste man ha den knyten runt midjan typ. Vad tror ni?

2016-09-04 @ 20:14:52
Postat av: Justin!!!

Har en till fråga hehe! Jag har golden cicle vad har du? Iallafall mina kompisar har ståplats, och dem "förbeställde" sina biljetter på justin bieber fan club tror jag. Får dem något förträde med det? för jag tänker dem fick ju betala lite extra och så elledr spelar de någon roll när man köpte dem? Kanske inte eller?

Svar: Jag har ståplats på ena och GC på andra. De får inget extra tror jag, det som gjorde att det kostade mer var att de fick köpa innan biljetter till allmänheten släppts.
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-04 @ 20:24:35
Postat av: Justin!!!

Det blir en massa frågor nu men alltid bra att veta för mycket en för lite. Jag ska då ha gc och SKA komma längst fram haha. Men får man inte börja köa tidigare än klockan 6.00? jag menar det finns folk som tältar utanför typ haah får man inte vara där 5.00? man behöver inte stå vid ingångarna. Men får man vara där tidigare för de har ju alltid vart folk som tältat utanför typ. Men de kanske är ny regel eller något?

Svar: Man får inte komma innan 6:00 efter nya regler som konsertarrangörerna satt upp. Man får inte tälta utanför heller.
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-04 @ 20:28:31
Postat av: Kidrauhl

Hej! Jag har GC och undrar vart jag ska ha min mobil, powerbank och sådana saker. Rekommenderar ni väska eller ska man försöka ha det i fickorna? Om det är bra med väska vart ska man lägga den under konserten isf?
Herregud tiden går alldeles för snabbt!!!

Svar: Tror inte man får ha med väska så satsa på byxor med stora framfickor :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-04 @ 21:14:38
Postat av: Alva

Hur gör man för att komma så långt fram som möjligt om man har GC?

Svar: Köa:-)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-05 @ 13:45:43
Postat av: Kidrauhl

Hej! Jag har pit b, vilken tid bör jag köa för att vara närmast scenen?

Svar: Runt 12-13 på eftermiddagen, skulle jag tro att du tidigast behöver komma :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-05 @ 19:37:07
Postat av: Josefine

Hej! 2 golden circle biljetter till konserten 30/9 sökes för ett rimligt pris!! Så tacksam för svar!!😫

Svar: Finns hos försäljaren :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-06 @ 18:32:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: