Category: News! | 2016-10-01 | 13:03:36

Slut på Sverigekonserterna

Nu har Justin spelat sina två spelningar här i Sverige och visst känns det tomt? Många bokade biljetter för 10 månader sedan och nu är det över! Så konstigt...

Det var två helt fantastiska konserter för er som inte var där. Jag hade ståplats på ena och GC på andra och jag kan säga er att 13h i Golden circle kön och att sedan stå som packade sillar var så värt när man fick vara så nära Justin. För mig som såg honom live för första gången var det så konstigt, att människan jag sett upp till, sett intervjuer med och allt sånt nu stod 4-5m från mig! 

Jag vet inte när eller om Justin redan åkt från Sverige, men under sin vistelse hyrde han ett hus på Lidingö utanför Stockholm där han spenderade dagarna med sin vän Martin Garrix genom att åka en lyxig båt bl.a.
En av dagarna åkte han även motocross med Jimmy från rackartygarna.



Hoppas att ni hade en (eller två) lika fantastiska dagar som jag hade!

/Elvira
Postat av: Frida

Nej han är fortfarande i Sverige, såg honom nyss på drottning gatan! Var även utanför huset på Lidingö när de åkte därifrån :)

2016-10-01 @ 15:44:59
Postat av: Anonym

Han är kvar i Stockholm. Men ingen idé för fansen att åka ut till Lidingö, det är en stor mur runt huset så för dom som hade hoppats att det skulle gå få en skymt av han där, så är det helt omöjligt.

2016-10-01 @ 15:56:41
Postat av: Anonym

Såg honom första gången jag med.. Väntat flera år.. Dock hade jag sittplats men han var underbar, bästa jag gjort på länge 😍

2016-10-01 @ 16:04:39
Postat av: haha

Svar till frida: Inte en chans du kan ha sett dom åka från huset vid lidingö.

Det ryktas om att han ska besöka en grej idag, återstår att se om det stämmer.

Svar: Vad för något? :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-10-01 @ 17:09:38
Postat av: Anonym

Eller ja bilen kanske du såg :) Men vad jag vet kan inte ens fotograferna köra efter bilarna där.

2016-10-01 @ 17:11:20
Postat av: Anonym

En studio.

Svar: Aha, vet du var? :) kommer inte publicera på bloggen men kul att veta
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-10-01 @ 18:18:17
Postat av: Anonym

Max Martins studio. Men vet inte om det stämmer, han verkar inte ha vari där än iaf. Enligt en källa så lämnar han sverige imorgon.

2016-10-01 @ 20:46:08
Postat av: Frida

Haha jo jag såg honom vid huset. Det var ca 10 fans där, inga vakter utanför heller. Det var otroligt lätt att ta sig in i trädgården, gjorde inte det själv för jag respekterar att det är privat mark men några andra gjorde det. Har bild bevis om du vill se!

2016-10-02 @ 12:09:39
Postat av: Frida

Svar till anonym: Det är en vanlig gata på Lidingö med massa villor. Bor själv i samma område och det är hur lätt som helst för folk att åka efter bilarna. Dock åkte bilarna iväg sjukt fort, en stor svart Mercedes och en mindre Mercedes där Justin satt :)

2016-10-02 @ 12:11:54

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: