Category: News! | 2016-10-05 | 18:33:00

Jessicas Bieber-experience

Jag var på båda konserterna i sverige och hade sittplats.
 
Dag 1, alltså torsdagen, började med att jag vaknade upp hemma i skellefteå. Min syster bor på Lidingö i stockholm så vi flög dit tidigt på morgonen.
 
När vi väl var framme så chillade vi lite, gick på stan, köpte en Bieber-tröja och sen for vi ut till arenan för att kolla läget. Vi hittade våra platser som var sämre än på andra konserten. Men det gjorde inte så mycket, stämningen när vi kom in var så underbar. När förbanden började tyckte jag väl att båda var ok men brydde mig inte så mycket, ville bara att Justin skulle komma ut.
 
När han väl gjorde det blev jag helt stum och kunde knappt sjunga med. Det släppte efter ett tag, men det var verkligen svårt att förstå att det var han som stod där. Hela konserten var underbar.
 
När vi skulle fara från arenan den kvällen var det kaos i tunnelbanorna. Så mycket folk, folk som grät, det var verkligen underbart att se. Dagen efter spenderade vi på stan före vi återigen tog tunnelbanan ut till Tele2 Arena.
 
Den här dagen hade vi mycket bättre sittplatser, nästan just vid scenen. Så nu såg jag verkligen honom, och insåg att han är precis så perfekt som han är på alla bilder. Även om jag tyckte att första konserten var bra så var andra ännu bättre. Han verkade gladare och alla beliebers verkligen stod upp och hoppade där vi satt. Det var underbart.
 
När han började spela "sorry" som var sista låten började jag få lite smått panik. Försökte njuta så mycket jag kunde men det var svårt att få bort tankarna om att han åker iväg från sverige sen. Detta var kanske sista gången jag såg honom på flera år.
 
Vi for hem, jag var så otroligt glad men samtidigt ledsen. Allt kändes så tomt, och det gör det fortfarande idag, men är sjukt glad att jag fått uppleva Justin live ännu en gång, tyckte även han var bättre denna gång än när jag såg honom 2013 på Believe Tour.
 
Så, vad var bäst med konseterna då?
Att få se Justin såklart, att se hur mycket folk och beliebers det finns som verkligen tycker om honom. Att få vara i samma rum som honom, och när han sjunger akustiskt. Då kommer hans röst fram och man hör verkligen hur mycket talang han har.
 
Jag hade två underbara kvällar, tycker om honom såsåsåså himla mycket. Han är verkligen otrolig. Nu är det bara att se fram emot nästa gång han kommer!
 
 
Postat av: Anonym

Tröjan på bilden, köpte du den på konserten eller på stan? :) ångrar att jag inte köpte mer merch och vill hitta vart dom säljer haha

Svar: Köpte den på stan, på en butik på Drottninggatan! Kom inte ihåg vad den heter men kika runt lite där dom säljer artist-tishor :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-10-06 @ 15:19:33
Postat av: Anonym

Okej tack!!🙈

2016-10-06 @ 18:47:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: