Category: News! | 2016-11-21 | 12:00:09

Ny tatuering

Vad tycker ni om den? Det står Son of God.
Jag tycker att det var en fin tatuering, och även om jag inte tyckte det, vem är jag att döma? Jag ser så många på instagram som blir så arga och upprörda så fort Justin gör något och det gör mig så arg. Justin väljer ju själv vad han vill göra med sin kropp och om han gillar det ska man ju stötta honom i det? Eller tycker inte ni det?

/Elvira
Postat av: Anonym

Håller med (-: det är väl ingen som skulle bli arg om 50 cent tatuerade sig.

2016-11-21 @ 12:10:09
Postat av: Anonym

Jag tycker bara att det var lite synd att han valde att ha den på det stället:/ men om han är glad, så är jag glad!

2016-11-24 @ 14:35:59

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: