Category: News! | 2016-11-02 | 21:41:12

Ny bloggare

Hej på er!

Jag heter Linn och är 14 år gammal. Det är jag som är den nya bloggaren här! Tänkte berätta lite snabbt om mig själv så ni får lära känna mig!

Som ni förstår så är jag Belieber. Jag såg Justin när han var här i Sverige den 29/9, det var verkligen den bästa kvällen i mitt liv! Förutom att jag älskar Justin så har jag även ett stort intresse för teater.
Jag hoppas att ni kommer tycka om mina inlägg, jag tycker i alla fall att det är super kul att få skriva här för er!

Som en bonus får ni några snygga bilder från Justins show i Irland här om dagen!

/Linn

Postat av: Anonym

Hej. Vad roligt med ny bloggare (-:

2016-11-02 @ 21:57:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: