Category: Övrigt | 2016-11-11 | 14:49:25

Jag säger hejdå

Hej alla fina läsare, hoppas ni haft en bra fredag!
På måndag kommer jag att sluta blogga här efter lite mer än två år. Med gymnasiet, träning och vänner/familj + bloggningen på bara 24 h, hinner jag inte med allt. Därför har jag tagit beslutet om att lämna JDBswe.
 
Det har varit jättekul att få blogga här och jag har lärt mig massor. Sen har jag under dessa två år kommit på att jag vill bli journalist (tack vare bloggen), sett Bieber, fått massa nya kontakter (med världens bästa medbloggare) och haft riktigt roligt!
 
Lät ovanstående saker intressanta?
Nästa gång de söker bloggare hit, tveka då inte en sekund med att ta kontakt direkt! Det är verkligen värt att lägga ner 1 h per dag på bloggen.
 
 
Hoppas alla har det gött framöver, vi hörs!
 
Och för att lämna ett sista spår:
Näkemiin, som vi säger i Finland ♥
 
 
 
Postat av: Anonym

Hejdå ha det bra. Hoppas du når din dröm

Svar: Å tack så jättemycket! Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-11-11 @ 19:04:19
Postat av: Elin

Tack för att du har hjälpt till att uppdatera och skrivit om Justin, ha d bäst <3

Svar: Tack så mycket, dsm! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-11-12 @ 23:13:50

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: