Category: Artiklar/Tidningar | 2016-03-13 | 20:17:46

Justin Bieber avslöjar: "Då vill jag skaffa barn"

Justin Bieber fyllde nyligen 22 år och tankar på barn och familj verkar röra sig i hans huvud. Nu har han avslöjat när han skulle vilja bli pappa!

Det var i en intervju med Glamour Magazine som Justin Bieber nyligen avslöjade vilka drömmar och förhoppningar han har i livet. Han berättade bland annat om hur tjejen han vill spendera sitt liv med ska vara, när han vill starta en familj och vad han skulle vilja ändra med sin personlighet.

 

Justin vill spendera sitt liv med en tjej som har ”ett genuint hjärta och en stor portion humor”. För bara något år sedan ville Justin ha en familj innan han fyllde 25, men efter 22-årsdagen verkar han ha ändrat sig. Han avslöjade att han skulle älska att få varva ner och starta en familj innan han fyller 30. Det låter mer rimligt med tanke på hur mycket han jobbar just nu!

 

Även om vi tycker att Justin är perfekt på många vis så verkar han ha en del brister som han själv stör sig på. I intervjun avslöjade han vad han skulle ändra med sin personlighet om han fick chansen:

”Jag skulle önska att jag var mer tålmodig och inte brusade upp när jag är stressad”, sa han.

 

 
 
Postat av: Anonym

Känns rätt normalt att brussa upp när man blir stressad mänskligt.

2016-03-13 @ 21:56:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: