Category: News! | 2016-06-12 | 12:32:00

Zara Larsson är inte förband

Det känns lite som om förbandet hänger i luften för oss alla just nu. Vi vill så gärna veta vem det är som står på Tele2 den 29 & 30 september för en halsuppvärmning.
 
Zara Larsson har alltså tackat nej till en turné med Bieber.
 
- Jag var jättejätteledsen över det här givetvis, det är klart att jag ville vara med på det. Men det funkade inte och jag kan inte vrida ut och in på mig för att göra det. 
Jag hade ingen tid för att repa, förbereda mig och jag frågade: kan jag få hoppa på turnén efter en vecka så jag kan få en veckas reptid? De bara: nej tyvärr. Så då sket jag i det, säger hon och fortsätter:
Jag känner mig inte säker på en dags reptid.
 
 
Postat av: sanna

Hon skulle bara vara förband till konserterna i Sverige,sen fick hon erbjudande om att följa med och vara förband till resten av konserterna i Europa då tackade hon nej.

2016-06-13 @ 22:56:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: