Category: Tävlingar | 2016-06-21 | 17:12:00

Tävling i sammarbete med caseapp

Vi kan nu på Justindrewbieberswe.blogg.se presentera en ny tävling i sammarbete med caseapp!
Vinnaren får ett prensentkort på 300kr hos caseapp.se. Caseapp är en hemsida där du enkelt kan designa ditt alldeles egna iphoneskal! Jag beställde tillexempel hem ett med en bild på Justin och ett citat från låten fall, som kom väldigt snabbt och blev jättesnyggt, så caseapp är verkligen att rekomendera!
Är ni intresserade av att läsa mer om caseapp så gå in på deras hemsida Caseapp.se
 
För att vara med i tävlingen behöver ni bara enkelt svara på frågan:
Vad heter Justins manager?
 
För bättre chans att vinna kan ni även lägga ut denna bild på er instagram/facebook/blogg och då länka till inlägget där ni länkade:
 
 
Om ni vill får ni gärna motivera varför just ni ska vinna.
Vinnaren presenteras 18/7, samma dag som Justins sista konsert på purpose tour i Nordamerika är!
 
Så i kommentaren ska ni alltså skriva:
Namn, email, svar på frågan, motivering (valfritt) samt om ni postat bilden på några sociala medier.
 
Stort lycka till allihopa nu!
 
/Elvira
Postat av: Lova

Lova Svahn, [email protected]
Justins manager heter Scott "Scooter" Braun. Jag vill gärna vinna därför att jag har en ny mobil och alla mina gamla Justin skal kan jag därför inte använda längre :( men också för att jag vart en belieber i 5 år nu och skäms inte ett dugg för att jag stöttar honom även om han har många haters där ute. Är stolt över min idol och visar gärna det, speciellt på hans Sverige konserter i höst! Jag postar bilden på Twitter ;) kram

2016-06-21 @ 19:15:14
Postat av: anonym

purpose tour tar väll inte slut 18/7 :)

Svar: Nej, Nordamerika-turne'n tar slut då :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-06-21 @ 20:07:25
Postat av: Maja

Maja [email protected]
Justins manager heter Scott Samuel "Scooter" Braun. Jag vill vinna eftersom jag har stöttat Justin i vått och torrt ända sen one time och står för att jag älskar honom helt och hållet! Han har hjälpt mig genom så mycket och det går inte att beskriva hur mycket han betyder för mig! Jag stöttar honom genom allt och han kommer alltid vara en storförebild för mig och därför skulle det vara kul att ha ett skal för att visa det ännu mer! https://twitter.com/maja_mendes/status/745324334424666113 Kram:)

2016-06-21 @ 20:41:05
Postat av: Linn

Justins manager heter Scott Samuel "Scooter" Braun. Anledningen till att jag vill vinna är egentligen ganska enkel, vem vill liksom inte göra sitt alldeles egna Justin skal? Justin betyder verkligen så mycket för mig, jag tror att varenda belieber kan hålla med om att det inte finns ord nog att beskriva hur underbar han är. Han får en alltid på gott humör, Justins röst är den bästa som finns, hans låtar är oslagbara, och kan vi bara ta och prata om hans personlighet, herregud vilken perfekt människa säger jag bara. Så kort sagt vill jag vinna för att jag är en äkta belieber som älskar Justin och alltid kommer att stå bredvid hans sida oavsett vad. Jag har postat bilden på min Twitter ( https://twitter.com/linnbiebergomez/status/745332500789067776 ) och Justin fanpage på Instagram ( https://instagram.com/p/BG7XnIDmgpo/ ). Tack för att ni ordnade denna grymma tävling! Er blogg är bäst, kram!
Email: [email protected]

2016-06-21 @ 21:09:03
Postat av: Anonym

Kan man lägga ut på Twitter eller tumblr?

Svar: Ja :) vilken sociala medier som helst
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-06-21 @ 22:30:21
Postat av: Anonym

Hanna heter jag, Justins manager heter Scooter Braun. Jag vill sååå gärna vinna ett skal därifrån och såklart ett skal med Justin på;) vem annars liksom. Eftersom jag inte får köpa ett av mina föräldrar.. Har haft ett Justin skal innan men det förstördes under hans konsert 2013 vilket suger... Aja man får alltid hoppas på det bästa!!! Kram:)

2016-06-21 @ 23:04:23
Postat av: Anonym

Hanna heter jag, Justins manager heter Scooter Braun. Jag vill sååå gärna vinna ett skal därifrån och såklart ett skal med Justin på;) vem annars liksom. Eftersom jag inte får köpa ett av mina föräldrar.. Har haft ett Justin skal innan men det förstördes under hans konsert 2013 vilket suger... Aja man får alltid hoppas på det bästa!!! Kram:)
Email:[email protected]

2016-06-22 @ 10:32:58
Postat av: Malva

Scooter Braun.
[email protected]

2016-06-23 @ 17:50:33
Postat av: Anonym

Jag heter Maja och Justin's manager heter Scott "Scooter" Braun. Jag skulls vilja vinna eftersom Justin har hjälpt mig genom så mycket, jag har ångest och han hjälper mig att vakna varje dag och ta mig genom dagen. Det finns inte ord för att beskriva hur mycket han betytt för mig enda ifrån början av sin karriär till idag och hur mycket han kommer betyda för mig i framtiden. Därför skulle jag tycka att det var roligt att ha ett skal för att visa mitt stöd ännu mer! [email protected]

2016-06-27 @ 12:20:32
Postat av: Tiffani

Åh jag skulle jättegärna vilja vara med i tävlingen!
Justins manager heter Scooter Braun.
Kram
Tiffani ([email protected])

2016-06-29 @ 23:45:34
Postat av: Elin

Justins manger heter Scott "Scooter" Braun. Jag skulle vilja vinna ett skal från Caseapp med Justin på för att förtillfälligt har jag inte något skal till min mobil förutom ett som är genomskinligt som är ganska tråkigt. Så det skulle vara jätte kul att få pynta min mobil med ett skal som Justin Bieber är med på😍👌🏽 jag delar tävlingen på Twitter där jag heter @elinhanold :) min mail är [email protected]

2016-07-12 @ 19:53:35
Postat av: Sonja

Scooter Braun
[email protected]

2016-07-25 @ 16:18:18
Postat av: Sonja

Scooter Braun
[email protected]

2016-07-25 @ 16:19:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: