Category: Övrigt | 2016-07-16 | 22:52:10

Vad skulle du göra om?...

Vad skulle du göra om... 

Du är ute och promenerar och hör ett skrik från ett närliggande hus. Du tittar in genom fönstret och ser Justin bli slagen av 5 stora killar. Det finns inga människor runtomkring och du ser en man nära Justin med en kniv och han verkar inte rädd för att använda den.

Vad skulle du göra?

Vill ni ha fler vad skulle du göra?



Postat av: Belieber 4ever❤❤❤

Jag skulle först ringa polisen och berättatt allt, undertiden så skulle jag försöka ta mig in utan att någon märker. När jag tar mig inte skulle jag ha sparkat dom och sagt till dom att dom skan låta honom var och att inte skada honom. Jag skulle inte äns brytt mig ifall jag blir skadad eller värre, jag skulle bara att brytt mig om justin och att inte kan bli skadad. Jag skulle ha distrahera dom tills polisen kom och hjälpte mig.

Det skulle jag ha gjort😊❤

2016-07-17 @ 00:40:01

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: