Category: News! | 2016-07-08 | 21:36:00

Nya intressen

Är det bara jag som tycker att Justin känns som om han är inne i en bra period av sitt liv? Jag tycker att han känns så glad (och det gör mig såklart jätteglad) och avslappnad på alla bilder. Kan det bero på att han ställde in sina m&g eller att han bara är mer mogen nu än under believe tour?
Han verkar även ha samlat på sig lite nya intressen, bl.a. en motordriven surfbräda som dyker upp ofta på hans instagram.
Vad tycker ni?

 


Postat av: Belibee

Håller med! Så länge han är lycklig och börjar må bättre är jag glad! Det kanske var bra att han ställde in sina m&g:s och fokuserar på att ge oss bra shower istället. Han blir lycklig av att göra oss lyckliga och det finns inget han är bättre på än att få oss att må bra och uppträda!

2016-07-08 @ 22:06:58
Postat av: Anonym

Jag tycker också han känns väldigt glad. Man märker på honom att han mår bättre än tidigare och jag blir så sjukt glad över det

2016-07-08 @ 23:13:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: