Category: News! | 2016-01-07 | 19:14:00

"Jag är inte i ett förhållande"

Allas nya favoritsångare - Justin Bieber - publicerade för några dagar sen en bild på när han och långtidskompisen Hailey Baldwin pussas. Nu har The Bert Show fått en intervju med Bieber. I intervjun ingår förtroendeproblem OCH flickvänsfrågan.
 
"Jag har hittat mig själv,jag har kommit på vilken sorts man jag vill vara. Just därför döpte jag mitt album till Purpose. I found my purpose"
 
Sen fick han frågan:
-Det har varit många rykten och massa prat om ditt kärleksliv, hur står det till?
 
"Jag har ingen flickvän, jag kör solo, haha..." skrattade han snabbt innan han forstsatte med nästa fråga.
 
Justin är alltså INTE tillsammans med Hailey.
Detta är en uppdaterad intervju, orginalet kom för en månad sen men denna, uppdaterade versionen kom för två dagar sen.
 
 
Postat av: Anonym

jo, för den här intervjun är "gammal" om man jämför med publiceringsdatumet, alltså när den där bildes lades upp! svara gärna!

2016-01-07 @ 19:17:01

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: