Category: News! | 2016-08-25 | 18:24:12

Zara Larsson om Justins framträdande på V festival

I podcasten Den fantastiska resans senaste avsnitt berättade Zara Larsson om Justins framträdande på V festival. Såhär sade hon:
"Vi trycker oss fram i publikhavet och står någonstans mitt i. Han börjar med något slags intro och börjar med tre låtar akutsiskt med gitarr. Det var fett dåligt ljud, helt torrt, platt och tråkigt och det är ju ändå en superstar så han borde haft bra ljud men icke. När den riktiga dunka dunka musiken började så bara... nä han hade 100% playback. Och det bekräftas genom att han slänger micken på marken flera gånger men i bakrunden så rullar hans röst bara på, men han sjunger inte för micken ligger på marken. Och sen vänder han sig mot publiken och bara står och stirrar in i skärmen bakom mig och dansarna komer in och han försöker hänga med. Hans mellansnack löd såhär "burger looks good... fish and chips, man i love fish and chips. The world is a good place. So many terrible things are happening right now but only love kan fix it" Det kändes som om han var inte där. Alltså han stirrade ut i publikhavet och det blev en sån otroligt jobbig stämning. Han står där och stirrar ut, det känns som om han väntar på att folk ska applådera, alltså folk framför oss vände sig om och bara "vad händer, vad gör han?" och då ser man i hans blick att han inte är där. Alltså han vill inte vara där. Det var så hemskt, jag ville bara ta av honom från scenen, stoppa om honom och ge en kopp te och läsa en saga. Det vara bara en reminder på att jag månste ta hand om mig, för han hade ju ångest på scen, och det bara smittade av sig. Jag tyckte så synd om honom. Det var inte så att jag bara "åh han är så dålig" för jag vet ju hur begåvad han är. Han har fantastisk röst och jag vet att han kan dansa men han ville inte vara på den scenen... och det blev såhär, vad krävs för att han ska känna såhär. Det måste vara så att han mår så otroligt dåligt och tycker saker är jobbigt."
 
Riktigt tråkigt att hon upplever honom så! Jag hoppas verkligen att han mår bra och tar hand om sig själv.
 
 
Postat av: Anonym

Hon är väl arg för att hon ej fick vara förband haha

Svar: Det tror jag inte, det var faktiskt hon som tackade nej till att vara förband
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-08-25 @ 19:34:00
Postat av: Anonym

Han hade nog en dålig dag . Han kanske kände nå jag orkar inte men jag gör det.

2016-08-25 @ 22:05:41
Postat av: Anonym

Det hon skrev var ju ej elakt, får hoppas han mår bra :)

2016-08-25 @ 22:09:01
Postat av: Anonym

Han mådde kanske inte bra den dagen .

2016-08-25 @ 22:59:59
Postat av: Anonym

Det var hon som sa att hon tackade nej men vi vet ju inte sanningen. Hon säger ju mycket osant, till exempel att alla killar är skräp och att alla killar suger så :)

2016-08-26 @ 08:17:56
Postat av: Anonym

Blir så ledsen när jag läser detta. Hoppas verkligen Justin inte mår så dåligt som Zara får det att låta :(

2016-08-26 @ 22:28:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: