Category: Purpose Tour -16 | 2016-08-26 | 08:27:32

Biljetter


Igår så släppte axs.com fler biljetter till båda konserterna! Nu finns det lediga Golden circle, B-pit, bästa sittplatserna... Så skynda fynda!

/Elvira
Postat av: Anonym

Hej, jag köpte min biljett (sittplats sektion A) på presale och nu vill ja sälja den och köpa B-pit iställlet. Tycker ni det är värt? Och det finns också en till grej jag är väldigt confused över. på presale stod det alltid #getclosertojustin och ngt om backstage så betyder det då att alla som köpte då får ngt speciellt?

Svar: Hej! Alltså B-pit är bra platser men det är ju dina sittplatser också. Om du tycker det är värt att lägga så mycket pengar på en biljett så gör det då! Om getclosertojustin gäller din biljett vet jag inte. Mejla biljettförsäljaren, mejladress finns på axs.com
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-08-27 @ 15:13:35
Postat av: Hej!

Hej! Jag köpte pit b, och jag får dock inte ta ledigt ifrån skolan, jag slutar 13:50 och min skola ligger ca 30 min ifrån tele 2 arena. Så kommer nog komma dit kl 14:20 tror du jag kommer vara längstfram? ( inte kön )

Svar: Ja det tror jag :-)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-01 @ 21:02:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: