Category: Instagram - Bilder | 2016-04-07 | 20:10:57

Ny bild på Instagram:

 
@justinbieber:
 
Mums!
 
 
Postat av: Anonym

Jag blir lädsen när jag ser siggen😢

2016-04-08 @ 07:35:04
Postat av: Beliber<3

jag blir ledsen av att jag älskar honom mer en allt annat och min föräldrar hatar honom till jordens ände. självklart har jag frågat minst 1 00000000 gånger fall jag kan få gå på hans konsert nu här i Sverige men som sagt hatar det honom så det blev ett stort NEJ!!! så har drömt om detta ögonblick i år nu men alltid ett nej. tillslut så blev det ett litet konstigt svar på min fråga från min pappa och det löd såhär.

JAG: Kan jag få gå på Justin Bieber konserten alltså hans propouse toure? ( stav )

Mamma: Nathalie jag blir snart förbannad.

Pappa: Hur mycket kostar det och vem skulle du gå med?

Jag: Vet inte. men skulle vilja stå upp för att jag vill vara så nära han som möjligt.

Pappa: Okej men vi kan kolla.


Sen Slutade Det Och Vet Inte Var Vi Är Nu!!!!!!!

HJÄLP MIG UPPFYLLA MIN STÖRSTA DRÖM!!!!

Svar:
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-04-08 @ 21:33:49
Postat av: Beliber<3

Menade att jag hade drömt om detta i flera år haha.

2016-04-08 @ 21:36:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: