Category: Bilder | 2016-04-05 | 13:35:14

@ Nativ Hotel i Denver (5 apr)

Postat av: Hanna

Vill bara fråga om ni vet om Justin fortfarande sjunger one less lonley girl på hans nya turné vet att han gjorde det en gång i Vancouver och tog upp en tjej men sen har jag inte sett det fler gånger. Gör han det? Ska se han två gånger och ja jag är tacksam för svar hihi 😋

Svar: Vi har faktist inte hört något om OLLG. Jag tror själv att det beror på konserterna och vad han har för feeling inför dem. På vissa konserter tror jag att han tar upp en OLLG, och på vissa inte.
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-04-05 @ 14:37:51
Postat av: Hanna

Okej tack för svaret!! Vill verkligen att han har det hade varit kul men det viktigaste är ju att han känner för det och att han mår bra liksom.

2016-04-05 @ 19:39:52

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: