Category: Artiklar/Tidningar | 2015-09-29 | 20:33:00

Justin Bieber avslöjar att han var sambo med Selena Gomez

 
I en ny stor intervju berättar Justin Bieber mer om livet med exet Selena Gomez. 
 
"Jag flyttade ihop med henne när jag var 18. Startade ett eget liv med henne", berättar han. "Det var lite som ett äktenskap, men att bo med en tjej i den åldern blev bara för mycket", fortsatte Justin öppenhjärtligt. 
 
"Inget annat spelade någon roll, vi brydde oss bara om varandra. Men när det är så och du skapar värderingar på så sätt, kommer folk alltid göra dig besviken. Din tjej eller din kille kommer göra dig besviken. Hela din identitet kan inte baseras på en person".
 
"Så var det för mig, hela min identitet byggde på henne. Och tvärtom. När saker hände tappade jag fattningen och vi bråkade mycket eftersom vi bara hade varandra", berättar han.
 
 
Postat av: Anonym

Aww dom tyckte nog mkt om varandra och gör fortfrande (-:

2015-09-29 @ 21:14:38

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: