Category: Intervjuer | 2015-09-04 | 11:36:26

Justin avslöjar: Därför började jag gråta på MTV galan

I söndags gjorde Justin Bieber en storstilad comeback på MTV-galan och hans uppträdande med den nya singeln "What Do You Mean" bev en av de stora snackisarna. Anledningen är såklart att han började gråta i slutet av sitt framträdande.
 
I en intervju med Jimmy Fallon så avslöjar nu Bieber anledningen till sina tårar. han sa bland annat "Det var så överväldigande för mig. Numret, alltihopa och allas stöd. Jag förväntade mig inte att de skulle stötta mig som de gjorde. Senast jag uppträdde på en gala blev jag utbuad".
 
Bieber fortsatte med att säga "Jag har arbetat så hårt med det här albumet, och med att bli en riktig man. Ibland är det svårt att inte känna sig dömd när man går in i de här situationerna och jag ville så gärna vinna. Jag satte allting på spel och jag tror att det var det som var så känslosamt med det här ögonblicket, att det var äkta. Det var på riktigt".
 
Se Justin förklara anledningen till sina tårar här under:
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: