Category: Artiklar/Tidningar | 2015-10-19 | 21:33:29

Justin Bieber talar ut om nakenbilderna

Nu berättar Justin Bieber allt om nakenbilderna som lades ut på nätet för några veckor sedan. Under en resa till Bora Bora fångades Justin Bieber naken på bild, påväg till poolen för ett dopp. Bilderna spreds som en löpeld världen över, och nu har Justin själv talat ut om hur kan kände då.
 
"Min första känsla var typ.. Hur kan de göra såhär? Jag känner mig så kränkt. Som att, det känns som att jag ska kunna gå utomhus naken. Och jag känner att jag borde känna mig säker när jag är på ett privat område. Särskilt så långt borta", förklarade han i en intervju med Access Hollywood. 
 
Strax efter att bilderna publicerades på nätet hotade Justins advokater att stämma samtliga medier som fortsatte sprida bilderna. Justin valde dock att inte kommentera det vidare i intervjun. 
 
 
Postat av: Belieber

Exakt hur många dagar är det kvar tills albumet släpps?

Svar: 24 😊
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-10-19 @ 23:04:32
Postat av: BELIEBER

Asså åhh bästa bloggen är inne minst 1 gång per dag!!<33

Svar: Tack så jättemycket!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-10-20 @ 20:25:27
Postat av: Anonym

Måste ju vara väldigt genat och pinsamt för honom)-;

2015-10-20 @ 20:43:30

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: