Category: Artiklar/Tidningar | 2015-11-05 | 10:07:45

Justin Bieber: "Jag kommer aldrig sluta älska henne"

 

Gammal kärlek rostar aldrig - i alla fall inte för Justin Bieber och Selena Gomez. Nu berättar Justin allt om sina starka känslor för sin före detta flickvän.

Trots att det var ett tag sedan det tog slut mellan Justin Bieberoch Selena Gomez har Justin inte riktigt kommit över uppbrottet. Han öppnade verkligen upp sig om sin kärlek till Selena i en intervju medAccess Hollywood nyligen.

”Det var verkligen tufft, jag vet inte om jag är över det ännu. Jag är definitivt på en annan plats i livet och vi har verkligen gått åt varsitt håll. Jag älskar henne och vill att hon ska må bra, men det finns forfarande saker som påminner mig om henne” säger Justin.

JB berättar även att hans kommande album Purpose, som släpps den 13 november, är fylld med låtar som är inspirerade av hans förhållande med Selena.
”Jag kommer aldrig att sluta älska henne och jag kommer aldrig att sluta höras med henne.” Hur gulligt?!

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: