Category: Artiklar/Tidningar | 2015-11-18 | 15:02:08

"Jag förlorade en vän i terrorattacken i Paris" - Justin Bieber

Terrorattacken i Paris tog hårt på Justin Bieber. Stjärnan förlorade nämligen en vän i massakern.

Under en konsert brast Justin Bieber ut i gråt när han höll ett tal för att hedra offren som dog i terrorattacken i Paris. Nu berättar han varför massakern tog så hårt på honom, och det beror på att han själv förlorade en ur sitt crew.

”Jag tänker fortfarande på Paris och min vän Thomas som vi förlorade i tragedin. Han var en del av mitt team i flera år och jag önskar att jag hade tackat honom mer. Se till att uppskatta folk medan du fortfarande har dem i livet. Tack Thomas för allt du gjorde för mig. Du är uppskattad och saknad. Mina tankar och böner går till din familj och dina vänner #PrayForParis”, skrev Justin själv på Twitter.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: