Category: Artiklar/Tidningar | 2015-03-06 | 18:24:46

Varför just Bieber?

 
Chefredaktören för Mens Health förklarade i början av den nya utgåvan av Mens Health varför just Justin Bieber fick vara med på omslaget. 
 
Såhär förklarade han:
 
"Och helt plötsligt slog det mig. Bieber? På omslaget av min favorit hälsa och fitness tidning? Killen är knappt 21, och ska vi vara helt ärliga har han betett sig som en skitstövel den senaste tiden.
 
Jag fick samma reaktion när vi fick tag på hans crew förra hösten, de avslog nästan direkt förslaget. Då förstog jag att det var det ända rätta att vänta på honom. 
 
Hans publisist Melissa förklarade att han har jobbat på sin kropp för att igen bygga upp hans image. "Han behöver hitta sig själv" Berättade hon. 
 
Jag började följa Bieber på Instagram och såg hur mycket tid och energi han lade ner på sin träning. 
 
Jag pratade med teamet bakom hans Calvin Klein kampanj och de försäkrade mig om att hans önskan var att återfinna sigsjälv.
 
 
Postat av: Tussan

Jag gillar Justin crew dom låter hon med all säkerhet inte gör som han vill. och han fick skärpa till sig .

2015-03-06 @ 19:17:11

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: