Category: Artiklar/Tidningar | 2015-03-17 | 17:12:00

Pattie Mallette om Justins roast

 
Justins mamma, Pattie Mallette var såklart med Justin på röda mattan på hans Roast i lördags. När hon fick frågan av reportrar på plats vad hon tycker om att sin son ska roastas sa hon:
"Jag personligen, som mamma, tror att ingen mamma vill se deras barn bli roastad. Så jag kan säga att jag är inte jätte förtjust i idén. Jag kommer vara ett bra stöd. Vi vet alla vad det innebär att bli roastad, så det är som det är".
 
Frågan om Justins Calvin Klein kampanj kom också upp, då sken Pattie upp och sa:
"Jag kan fortfarande inte fatta att det är min son på bilderna. Det är galet för mig! Jag har ingen speciell åsikt heller, jag är fortfarande i chock, haha".
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: