Category: Instagram - Bilder | 2015-03-10 | 18:03:23

Instagram - bild

@chrissyteigen: Taped the last day (for now!) of @spikeLSB!!! Deion Sanders VS Justin Bieber, cameo by John during commercial break to fight my new baby that’s right Chrissy turned into a belieber for real he is a delight

Postat av: Lova

Hej! Ni sökte flera bloggare här på bloggen och jag har nått fel på min mail så är inte säker på om mitt mail skickades. Jag kan däremot läsa mail så tycker ni jag låter interessant så maila gärna, eller kika: lovasvahn . Jag är en 12 årig tjej, fyller 13 i år som varit belieber sen 2011 typ. Jag har alltid älskat justin och kommer ihåg när jag va typ 8 (eller mindre, orkar inte räkna) och då önskade jag mig justins skiva i födelsedags present, kunde låtarna utantill, osv. Men då va jag så liten så skulle inte säga att jag blev en belieber förrens 2011 ungefär. Jag själv är en oftast glad tjej som bor ca 45 minuter utanför stockholm och gillar att vara med kompisar, familjen, i stallet, stalka Justin o massa annat! Jag skulle kunna skriva mellan 2-4 inlägg om dagen. Nu blev detta lite rörigt, om ni har några mer frågor eller något så får ni gärna maila eller kika (ni ser min mail, va? annars: [email protected]) Kram!!!

2015-03-10 @ 19:22:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: