Category: Dagens fråga | 2015-03-09 | 14:23:10

Dagens fråga

Har någon av er någon tatuering som är Justin relaterad? Isåfall vadå? Och om ni inte har, skulle ni kunna göra det? Vad isåfall? Kommentera!
 
Jag har tatuerat in "You can't fly unless you let yourself fall" som är från Justins låt "Fall" på min vänstra arm. Har ni någon text eller någon annan tatuering som har med Justin att göra, maila gärna bilder till [email protected] så tänkte jag göra ett inlägg med de senare!
 
Postat av: Belieber <3

Jag skulle vilja ha en tatuering på handleden där det står "We are unbreakable" (alltså Jeliebers), en e klav bakom örat och någonstans skulle jag vilja ha en text från någon låt!

2015-03-09 @ 20:51:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: