Category: News! | 2015-06-25 | 09:05:00

Scooter Braun skriver ut om Justin

Såhär skrev Justin Biebers manager på Twitter:
 
Jag vaknade idag och hade en konversation med denna unga man. Han lägger ner varje dag på att göra sig själv till en bättre person. För att vara ett ljus i världen och växa från sina misstag vi stöter på i livet. Han har ett enormt hjärta och vill ge istället för att ta.  Han kan vara den plågsammaste personen och ändå få mig att vela vara den bästa versionen av mig själv. Lol, jag är så stolt över den man han har blivit och hur långt han kommit de två senaste åren. Det handlar om att komma tillbaka starkare. Fortsätt växa @justinbieber. Så otroligt stolt. Älskar dig mitt barn ;)
 

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: