Category: News! | 2015-07-10 | 08:33:32

Justins nya tatuering

 
Justin har skaffat sig en ny tatuering! Det är ''g''et precis under tröjärmen. Så här skrev han på Instagram om tatueringen:
Detta tillägnar jag till det starkase paret jag känner, Chad och Julia Veach! Deras dotter föddes med Lissencephaly. Hon är fantastisk och har den finaste själen. Ni får mig att vilja vara en bättre person och jag är lyckligt lottad som får ha er i mitt liv. #Georgia #gtat
 

Jag tror han har tatuerat in 'G'et för att tjejen som han pratar om heter Georgia.
 
 
Postat av: Anonym

Hej skulle ni som lägger ut alla inlägg på bloggen kunna typ göra en lista på alla justins tatueringar och betydelsen på varje? Det skulle vara kul! Att veta:)

Svar: Det kan vi absolut göra, så fort vi får tid :) kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-07-10 @ 10:13:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: