Category: Artiklar/Tidningar | 2015-01-15 | 20:06:22

Kirstie Alley: "Jag vill hångla med Justin Bieber"

Just när man trodde att Bieber-hypen var över kommer Kirstie Alley, 64, ut som "Belieber".
- Han är så snygg att jag absolut vill hångla med honom, sa skådespelerskan under en intervju i Rachael Ray Show.
 
Det är Justin Biebers Calvin Klein-kampanj som fått Kirstie Alley att dregla över den 40 år yngre stjärnan. Avslöjandet kom under en intervju där skådespelerskan fick välja mellan tre yngre hunkar att antingen hångla, gifta sig med eller nobba. 
- Jag vill gifta mig med Harry Styles och åka på turné med honom för att känna mig ung på nytt, säger hon enligt e-online.com
 
Även på Twitter har hon hyllat Bieber-kampanjen. "Han är så sexig att jag nästan svimmar", skrev hon förra veckan. Den som får nobben är Nick Jonas, 22. 
- Han är söt, men inget booty call i klass med Justin Bieber.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: