Category: Intervjuer | 2015-01-09 | 14:23:39

Karl Lagerfield intervju med Justin

Karl Lagerfeld : Hur ser du på din karriär utvecklas ? Har du fortfarande ouppfyllda önskningar?

Justin Bieber : Självklart. Jag är fortfarande ung. Jag har fortfarande så många personliga och professionella mål jag vill uppnå. Jag vill hålla skapa musik för mina fans. En dag hoppas jag att göra framsteg i filmer och mode också. Jag vill dela min kreativitet med världen .

KL : Hur tänker du dig själv när du är 30 ?

JB : Jag hoppas jag fortfarande kan göra musik. Jag hoppas att ha en familj också .

KL : Jag såg dig på scenen och jag tycker att du var bra. Tycker du om att spela live ?

JB : Jag älskar att uppträda live. Det är det bästa med hela jobbet .

KL : Kan du verkligen spela gitarr ?

JB : Ja.

KL : Vad är en sak du absolut inte skulle göra ?

JB : Ge upp på mig själv, min familj, eller mina fans .

KL : Vem är din favorit musiker från det förflutna?

JB : Michael Jackson .

KL : När var första gången du hade en känsla av att du hade blivit en stor stjärna?

JB : Jag spelade på ett äventyrsbad i New York i början av min karriär och tusentals flickor kom och tittade.

KL : Hur skulle din karriär sett ut utan internet?

JB : Internet har varit en stor del av min karriär. Jag upptäcktes på YouTube. Jag använder Twitter, Insta,Shots , och Fahlo att kommunicera med mina fans dagligen. Saker skulle vara helt annorlunda utan den. Jag skulle definitivt inte kunna ha den personliga relationen jag har med mina fans utan sociala medier .

KL : Vad är nästa steg i din fantastiska karriär ?

JB : Jag kommer att börja arbeta på ett nytt album och en turné för 2015. Jag tog paus förra året  och jag är glada att komma tillbaka.

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: