Category: Artiklar/Tidningar | 2015-01-20 | 11:29:54

Justin vill agera och vara en filmstjärna

Justin öppnade upp sig för V magazine och avslöjade att han har stora planer för 2015, och att han inte vill begränsa sig till bara musik. Enligt Justin vill han sätta sin prägel på film och modeindustrin. 
 
Han berättade nyligen för V magazine:
"Jag är fortfarande ung. Jag har så många personliga och professionella mål jag vill uppnå. Jag vill fortfarande skapa musik för mina fans. En dag hoppas jag att göra framsteg i filmer och mode också. Jag vill dela min kreativitet med världen.
 
Postat av: Tussan

Blir både glad och ledsen när jag läser. Jag hoppad han kommer att använda sig av modeller med i olika storlekar. Jag vill inte att han ska sluta med musiken .

2015-01-20 @ 12:18:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: