Category: Artiklar/Tidningar | 2015-01-29 | 20:32:00

Justin Bieber ber om ursäkt: "Är inte den jag låtsas vara"

Först var han helylle. Sen satsade Justin Bieber på att bli skandalstjärna. Nu ber han om ursäkt för det.
- Jag är inte den jag låtsas vara, säger han i ett klipp på Facebook.
 
Han har kissat i mopphinkar, äggbråkat med sina grannar, hamnat i handgemäng med paparazzis.. Listan över Justin Bieber's skandaler är lång, men hans trogna Beliebers har alltid backat upp. Nu väljer stjärnan ändå att gå ut och be om ursäkt "arroganta" beteende.
 
Idag gästar han Ellen DeGeneres talkshow i USA, inslaget spelades in igår. Det är den intervjun som gör att han nu gör avbön i ett videoklipp på sin Facebooksida.
- Jag var väldigt nervös. Jag ville inte framstå som arrogant, dryg eller så som jag betett mig det senast 1,5 året, säger han.
 
"Jag är inte den jag låtsas vara"
Han är långtifrån den första stjärnan att använda skandaler för att bygga sitt varumärke, Miley Cyrus var bland de senaste att göra det. Eller att nu göra avbön för det, på ett "Born this way"-liknande manér.
-Jag är inte den jag låtsas vara. Jag säger "låtsas" för att vi ofta gör det för att dölja hur vi verkligen är och känner på insidan. Och det var ett hav av känslor som bubblade där. Bara att vara ung och växa upp i den här branschen är svårt. Att växa upp är svårt överhuvudtaget, säger han i videoklippet.
 
"Jag är en person som bryr sig"
Han menar att de senaste årens stökiga leverne varit en fasad.
- Jag upplevde att folk dömde mig, och jag vill verkligen att folk ska veta hur mycket jag bryr mig om människor och att jag inte är en sån person som säger "jag bryr mig inte". Jag är inte den snubben. Jag är en person som bryr sig, genuint. Och trots allt som hänt i de förflutna vill jag bara framstå som mitt bästa jag inför människor och vara snäll och älskande, kärleksfull och mjuk. Folk kan kalla mig "mjukis", men det är så min mamma uppfostrat mig.
 
Här är artikeln på Aftonbladets hemsida: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article20238509.ab
 
Postat av: Anonym

Var det inte på fhol ( osäker på stavningen) som han bad om ursäkt och inte på Facebook .

Svar: Han la ut videon både på Fahlo och Facebook. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-01-29 @ 20:57:05
Postat av: Tussan

Tack försvar . Var hittar man han på facebook

Svar: Sök bara på Justin Bieber :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-01-29 @ 21:24:49
Postat av: Anonym

Blir lite sur på Aftonbladet här ber Justin om ursäkt och så gnäller dom eller så ja ni förstår.

2015-01-29 @ 21:44:08

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: