Category: Intervjuer | 2015-01-14 | 07:31:35

Jake T. Austin pratar om Justin

Tidningen The Dishh intervjuade nyss Jake T. Austin där han pratar lite om Justin:
 
''Folk måste lära sig att lämna honom i fred för vi är lika gamla. Jag vet inte om vi är lika gamla här uppe (pekar på huvudet) men han är en riktigt bra vän till mig och när han började dejta Selena, hon är ju som en syster till mig så jag är lite överbeskyddande och när han kom i ni bilden så kom vi så nära varandra och jag började respektera honom. Han är en man, inte ett litet barn. Folk ser honom som ett litet barn och de måste de sluta med. Han kanske inte tar de bästa besluten hela tiden men han tar hand om sigsjälv, sin familj, älskar sina fans..Han måste göra mer musik, det är det han är bäst på och då åker all negativ press bort från honom''
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: