Category: Övrigt | 2015-02-23 | 11:27:39

Vad tycker du om JDBS?

Nu när det är rätt lugnt med uppdatering från Justins sida har jag en väldigt viktig fråga att ställa er läsare:
Vad tycker ni om justindrewbieberswe.blogg.se egentligen?
 
Vad tycker du om våran blogg som du klickar dig in på varje dag?
Vad är det som är bra med bloggen?
Vad är dåligt?
Vad kan vi göra bättre?
Vad tycker du om inläggen?
Vad vill du ha mer av?
Vad vill du ha mindre av?
 
Det är frågor jag väldigt gärna skulle vilja att NI läsare svarar på och hjälper oss bakom JDBS att bli ännu bättre och göra detta till den bästa fansiten om våran favorit. 
 
Ta er gärna tid att svara på frågorna med en kommmentar i detta inlägg eller maila oss på [email protected]  eller mig(jessica) på [email protected] om du vill vara anonym med dina åsikter för andra.
 
Kom ihåg att vi gör vårt bästa med att uppdatera er men vi är bara vanliga människor som har ett liv utanför bloggen.
 
Tack för att du ställer upp och gör denna blogg till något bättre!
 
 
Postat av: Biebers fru😄

Jag älskar den här bloggen är ine på den varje dag jag har saker jag tycker att ni kan gör oftare 1:ni kan skriva mer fakta han.och kan ni gärna skriva om han ska ha en konsert och när han släper nya låtar?❤️Kram

2015-02-23 @ 15:23:58
Postat av: Biebers fru😄

Jag älskar den här bloggen är ine på den varje dag jag har saker jag tycker att ni kan gör oftare 1:ni kan skriva mer fakta han.och kan ni gärna skriva om han ska ha en konsert och när han släper nya låtar?❤️Kram

2015-02-23 @ 15:24:02
Postat av: Lova

Jag tycker eran blogg är väldigt bra men jag har några saker ni kanske skulle kunna ändra och förbättra... 1. Jag älskar era imagine - inlägg! Skulle vara väldigt kul om ni typ la upp ett sånt varje fredag eller nått sånt. 2. Vart är Justin? Det brukar ni oftast skriva men skulle va kul om man varje dag fick veta vart han är. 3. Kan man få veta lite mer om er som bloggar? För mig känns det mest som att Jessica bloggar men kan ni inte skriva lite fakta om alla som bloggar och kanske nån bild oså? 4. Frågestund, det har ni inte haft på länge va!? 5. Sista önskemålet... Snart kommer Justin förmodligen åka ut på tour och de kommer släppas biljetter hit o dit. Då skulle det vara ett stort önskemål att ni skriver all info om den här! När biljetterna släpps, va de olika platserna kostar osv. De va allt, tack för mig!

2015-02-23 @ 17:29:31
Postat av: anonym

Vad tycker du om våran blogg som du klickar dig in på varje dag?
Jag tycker den är den bästa justin bloggen
Vad är det som är bra med bloggen?
att ni är bra med nyheterna och vad som händer
Vad är dåligt?
inget som jag kommer och tänka på just nu
Vad kan vi göra bättre?
jadu, uppdatera ännu mer kanske? jag vet faktiskt inte tycker det är väldigt bra redan nu
Vad tycker du om inläggen?
bra
Vad vill du ha mer av?
jadu kanske mer outfit saker, mer bilder, tbt saker osv
Vad vill du ha mindre av?
inget

2015-02-23 @ 19:58:02
Postat av: Anonym

Ni är jätteduktiga! Jag tycker mer nyheter (om det finns) men inga personliga åsikter osv, det tycker jag hör hemma på er egen blogg! Tack för allt jobb ni lägger ner!!

2015-02-25 @ 23:44:25
Postat av: Anonym

Eran blogg är bäst går in varje natt innan jag sover tycker att ni borde prata mer om hand tatueringar 😊

2015-02-26 @ 00:16:35
Postat av: Barbara Bieber

Ni äger det finns i get ni kan förbättra på allt är perfekt

2015-02-26 @ 00:18:38

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: