Category: Övrigt | 2015-02-15 | 12:46:00

Tips på design?

Är det någon av er läsare som känner eller vet någon som gör designer? Jag är i stort behov av en ny till den här bloggen och har varit i kontakt med en som hade påbörjat en design till mig men helt plötsligt slutade hen svara och har inte hört av sig på över en månad. 
 
Så min fråga, någon av er som kan tipsa om någon som är duktig på att göra designer?
 
 
 
 
Postat av: bieber

hej jag har en ide :) tycker att vi ska typ skaffa en gruppchatt på kik så vi kan skriva där :) asså de som vill typ kan va med, asså allt de som vill skriver det till er genom att du lägger upp en inläg där du skriver det:) det skulle va jätte kul för oss alla belieber

2015-02-15 @ 17:02:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: