Category: Övrigt | 2015-02-24 | 13:54:48

PRESENTATION - JESSICA LÖVSTRÖM

Vi på bloggen har fått önskemål om att skriva en presentation om oss själva, så ni vet vilka som nu ligger bakom Justin Drew Bieber SWE.
 
Vi börjar med mig, Jessica Lövström, som äger den här bloggen. Jag föddes 28 februari 1995, alltså är jag 19 år gammal men fyller 20 om några dagar. Jag bor i en liten stad i norrland, Skellefteå. Jag bor tillsammans med min mamma och pappa, jag har även en syster men hon bor inte hemma längre. 
 
Jag jobbar på Bikbok och som alla nog vet är det en klädbutik. Det passar mig perfekt då jag är väldigt modeintresserad och tycker det är kul att prata med människor! 
 
Då jag inte jobbar är jag mycket med vänner och min pojkvän. Jag lägger mycket tid på bloggen och att uppdatera er vilket jag tycker är superkul såklart.
 
Jag såg två av Justins konserter när han var i Sverige och det var de bästa konserterna jag varit på. Han är bäst. Nu är allt jag hoppas på att Justin ska komma tillbaka till så jag får uppleva det en gång till. 
 
Jag tror jag fått med allt, är det något ni vill veta om mig?
Det är bara att kommentera, fråga på!
 
Här är en bild på mig, och min pojkvän är också med på ett hörn. Haha! Om ni nån gång skulle se mig, säg hej!
 
Postat av: Ajla

Aww så söta ni två är❤️ Ni passar verkligen❤️

2015-03-01 @ 10:38:09

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: