Category: Övrigt | 2015-02-24 | 13:58:38

PRESENTATION - EMMA KÄLLBACKA

Jag heter då Emma Källbacka. Jag är 14 år gammal och kommer från en pytteliten by i västra Finland, ca 30 min från Vasa. Jag bor med min mamma, pappa, lillasyster, lillebror och tre katter.
 
Jag pratar svenska flera miljoner gånger bättre än finska, jag suger rent ut sagt på finska haha..
 
Jag gillar att åka cross country skiing, jogga, rita, vara med kompisar, köra fyrhjulare, fotografera och lyssna på musik. Gillar även att hålla på med mode och smink och allt sånt!
En random fun fact om mig är att jag inte äter choklad, folk tycker att jag är jätte konstig..haha
 
Jag har varit en belieber sen 2012, men jag har dock inte varit på någon av hans konserter ännu, kan knappt föreställa mig om hur det skulle vara.. men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? :)
 
Är det någonting mer ni skulle vilja veta, kommentera bara! :)
 
Och OM någon av er slulle vara i Vasa-trakten någon gång och ser mig, kom fram och säg hej! 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: