Category: Fahlo | 2015-02-14 | 16:55:17

Justin via Fahlo:

 
Postat av: Tussan

Skulle Justin inte till cab i Mexico idag på romantisk middag? Det hade någon tidning skrivit fast det känds som dom tar saker rätt ut i luften bara .

2015-02-14 @ 23:09:15
Postat av: Rakel

Skulle ni kunna ha ett inlägg där ni visar Justins tatueringar och typ skriver vad de betyder?
Och när kommer Justin till Sverige? Jag har hört några svaga rykten om en ny världsturné men jag har ingen aning om det är sant...

Svar: Vi skulle kunna göra inlägg om hans tatueringar. Om när han kommer till Sverige vet vi inget om. Förhoppningsvis under detta år. Håll dig uppdaterad på bloggen, kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-02-15 @ 09:55:15
Postat av: Rakel

Skulle ni kunna ha ett inlägg där ni visar Justins tatueringar och typ skriver vad de betyder?
Och när kommer Justin till Sverige? Jag har hört några svaga rykten om en ny världsturné men jag har ingen aning om det är sant...

2015-02-15 @ 11:22:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: